Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ - ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΑ ( ΜΕΡΟΣ Α΄ )

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 
του Στέλιου Σπεράντσα

Φεύγουν τα χελιδόνια
κρύωσε ο καιρός
πέφτουν φύλλα από τα κλώνια.
Στο χαντάκι μαζευτήκαν
κίτρινος σωρός.

Τέλειωσε τον τρύγο τώρα
πια ο αμπελουργός.
Κι ήρθε η ευλογημένη η ώρα
που θα σπείρει στο χωράφι
στάρι ο γεωργός.

Ο καλός Θεός, που βλέπει
την καλή σπορά,
και βροχούλες όσες πρέπει
θα του στείλει, να ΄βγουν τόσα
στάχυα καρπερά.

Το Φθινόπωρο θα πάει
θα ρθει η χειμωνιά
θάρθουν κρύα, θάρθουν πάγοι
Κι όλοι μας θα μαζευτούμε στη ζεστή γωνιά.



*****************
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΠΕΦΤΟΥΝ
(Σ. ΡΟΔΗ)


Τώρα που τα φύλλα πέφτουν
κίτρινο χαλί της γης
κι είναι κρύο τ΄αεράκι 
της ροδάλευκης αυγής.

Τώρα που τα φύλλα πέφτουν
και φθινόπωρο αρχινά
νιώθω τη μικρή καρδιά μου
κάτι να λαχταρά.

Αχ! θα αρχίσουνε και πάλι
του φθινοπώρου οι χαρές
τα καινούργια μου βιβλία
οι παλιές μου συντροφιές.

Τί παιχνίδια, τί τρεχάλες
στου σχολείου μας την αυλή
όμορφα που θα περνάμε
όλα τα παιδιά μαζί!


*****************

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΕΡΑ
της Ντίνας Χατζηνικολάου


Τρέλες που κάνει σήμερα τ΄αγέρι!
Δέντρα, λουθλούδια, γίνανε άνω-κάτω.
Μου βούτηξε το κέντημα από το χέρι
και σκέπασε τον κοιμισμένο γάτο.

Τα ρούχα τ΄απλωμένα κούνια μπέλα...
φτερούγισε το σάλι της γιαγιάς.
Και να η μεταξωτή μου ροζ κορδέλα,
φιογκάκι στην κορφή της λεμονιάς.

Τί κέφια που έχει σήμερα τ΄αγέρι!
Ποτήρια σπάει, στα πιάτα μας βουτά
κι η εφημερίδα απ΄του παππού το χέρι
τρελό πουλί, στα σύννεφα πετά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.