Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

"Τα τερατάκια παίρνουν σχήμα!" - μια ιδέα για πίνακα αναφοράς με τα επίπεδα σχήματα

Στην τάξη μας η παρουσία ενός πίνακα αναφοράς με τα σχήματα κρίνεται αναγκαία. Τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να έρχονται καθημερινά σε επαφή με αυτόν και μέσω αυτής της συχνής επαφής να μαθαίνουν ευκολότερα και πιο γρήγορα  το περιεχόμενό του! Σας παρουσιάζω λοιπόν μια παρέα με τερατάκια που παίρνουν σχήμα! Η κατασκευή τους είναι πολύ πολύ εύκολη ενώ το γεγονός ότι τα σχήματα "ζωντανεύουν" (έχουν δηλαδή μάτια, στόμα, μύτη κ.λ.π.), τα καθιστά πιο προσιτά και διασκεδαστικά για τα παιδιά.


2 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαρία,

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η ιδέα σου!!!!!!!!
    Δουλεύω κι εγώ με παιδιά προσχολική ηλικίας. Είμαι μουσικός και διδάσκω μουσική, στους λιλλιπούτιους μαθητές μου. Όπως κι εσύ, θέλω να βλέπω ευτυχισμένα παιδιά δίπλα μου, και όχι βαριεστημένα, εξ αιτίας μου, εξ αιτίας της ανιαρής διδασκαλίας μου. Γι' αυτό προσπαθώ πάντα να εφευρίσκω τρόπους, για να μαθαίνουν με ενθουσιασμό ό,τι έχω να τους πω. Η ιδέα σου μου άρεσε πάαρα πολύ. ΜΠΡΑΒΟ σου, χαίρομαι που σε ανακάλυψα!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
    Υ.γ.
    Σε ανακάλυψα από το μπλογκ του ηλικτρονικού φίλου και συνάδελφου, Λάμπρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πάρα πολύ αγαπητή Ροδούλα που "συναντηθήκαμε" ιντερνετικά, έχοντας ως κοινό στόχο την αγάπη μας για αυτή τη δουλειά! Εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια στο δικό σου έργο και είμαι σίγουρη πως οι μαθητές σου θα είναι υπερήφανοι που έχουν μια δασκάλα η οποία θέλει να βλέπει ευτυχισμένα τα παιδιά γύρω της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.