Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011

Ποίημα - εικονόλεξο "Λάδι κίτρινο"

  ΠΟΙΗΜΑ - ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ 
ΛΑΔΙ ΚΙΤΡΙΝΟ

Με το χάραμα γοργοί

ξεκινούν οι γεωργοί

να μαζέψουν τις ελιές

τις μικρές και στρογγυλές.


Λάδι κίτρινο θα βγάλουν

στο φαΐ για να το βάλουν.


Έφτασαν και αρχινούν

τα κλωνάρια να χτυπούν,

πέφτουν, πέφτουν οι καρποί

και σκορπίζονται στη γη.


Λάδι κίτρινο θα βγάλουν

το καντήλι για ν’ ανάβουν.


Σκύβουν όλοι με χαρά

και μαζεύουν στη σειρά

και γεμίζουν την ποδιά,

τα καλάθια, τα σακιά.


Λάδι κίτρινο θα βγάλουν

και σαπούνι θα το κάνουν.


Φορτωμένοι τον καρπό

θα γυρίσουν στο χωριό,

το λιοτρίβι τον αλέθει

το χρυσό το λάδι τρέχει.


Λάδι κίτρινο χρυσό

που φωτίζει το Χριστό.


6 σχόλια:

  1. τις εικονες αυτες που μπορω να τις βρω ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μια απλή αναζήτηση στις εικόνες του google, μπορείς να βρεις κάθε είδους εικόνες! Από τις λεγόμενες clipart μέχρι φωτογραφίες πολύ υψηλής αναάλυσης...Προτιμότερο όμως είναι να γίνεται η αναζήτηση στα αγγλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε εαν γνωρίζετε τη βιβλιογραφική πηγή του ποιήματος;ευχαριστω πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ/ή αναγνώστη/στρια, δυστυχώς δε γνωρίζω τη βιβλιογραφική πηγή του συγκεκριμένου ποιήματος! Κι αυτό γιατί, το παραπάνω ποίημα το επεξεργαζόταν με τους μαθητές της η νηπιαγωγός του τμήματος, στο οποίο πραγματοποιούσα τις πρακτικές μου ασκήσεις κατά την φοίτησή μου στη σχολή. Το έχω σε φωτοτυπία και δεν μου δίνονται κάποιες άλλες σχετικές πληροφορίες, πέρα από τον τίτλο του! Εάν καταφέρω και τη βρω, θα την προσθέσω στην ανάρτησή μου.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.