Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ

Ποίημα "Η ελιά" 
του Κωστή Παλαμά


Όπου κι αν λάχω κατοικία

δεν μ´ απολείπουν οι καρποί

ως τα βαθιά μου γερατειά

δεν βρίσκω στη δουλειά ντροπή

μ´ έχει ο θεός ευλογημένη

κι είμαι γεμάτη προκοπή

είμαι η ελιά η τιμημένη!



***************** 


Η ΕΛΙΑ


Ξεκινώ απ’ τα περιγιάλια

κι ανεβαίνω αγάλια – αγάλια

μέχρι τα ψηλά βουνά,

δασωμένα και γυμνά.



Μες στους κάμπους μες στα βράχια

πλάι στους πρίνους, στα χωράφια

με τις ρίζες μου ρουφώ

το χρυσάφι το αργυρό.



Κάθε δυο χρονιές καρπίζω

και τα κιούπια σας γεμίζω

με χυμό κεχριμπαρί

που αξίζει όσο βαρεί.



Τη ζωή στον τόπο δίνω

με το λάδι μου το φίνο

τη ζωή και τη χαρά

και στην αγορά φτερά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.