Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Τα γούρια μου και οι ευχές μου για τη νέα χρονιά!

 Σας παρουσιάζω τα γούρια που έφτιαξα για τη νέα χρονιά! Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω γούρια από πηλό για να ομορφύνω μια γωνιά του σπιτιού μου και για αρχή νομίζω πως τα πήγα αρκετά καλά... Σημασία άλλωστε δεν έχει τόσο το αποτέλεσμα, αλλά η πορεία προς αυτό...

Παρέα με τα γούρια μου...
...σας δίνω και τις ευχές μου για τη νέα χρονιά!
Αυτό που εύχομαι σε όλους για το 2012, είναι πάνω απ'όλα ΥΓΕΙΑ, κάτι που δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάμε επειδή το θεωρούμε δεδομένο. 
Και φυσικά ΕΥΤΥΧΙΑ , που θα πει να κατακτήσουμε ότι πραγματικά θέλουμε πολύ, να πετύχουμε όλους τους στόχους μας, να περάσουμε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν και να ζήσουμε άπειρες ωραίες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπάνε όσο τίποτα στο κόσμο!
Γιατί όταν, με το καλό, έρθει το 2013 αυτό που θα μας μείνει δεν θα είναι τίποτα άλλο παρά ΣΤΙΓΜΕΣ, όμορφες και έντονες...
Και να μην ξεχνάμε να χαμογελάμε, να αγαπάμε, να σεβόμαστε και να εκτιμάμε!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

6 σχόλια:

  1. dn uparxei periptwsh na einai h prwth sou fora pou ftiaxneis gouri...einai apla TELEIO
    ta dika mou dn mou aresan katholou par ola auta ta xarisa shn oikogeneia mou...iliana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηλιάνα, είμαι απόλυτα ειλικρινής στο ότι έφτιαξα γούρια για πρώτη φορά...δεν έχω λόγο άλλωστε να μην είμαι! Δεν το είχα επιχειρήσει άλλη φορά και εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, σκέφτηκα να το δοκιμάσω. Χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα! Τώρα που πήρα το "κολάι", με βλέπω να φτιάχνω κάθε χρόνο... Όσο για τα δικά σου, είμαι σίγουρη πως θα έκαναν πολύ χαρούμενους τους παραλήπτες τους! Η χειρονομία μετράει άλλωστε και ο χρόνος που αφιέρωσες! Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dn nomizw na pare3hghthikes, me thn kalh ennoia to eipa oti dn uparxei periptwsh na einai h prwth sou fora epeidh einai paaaaara polu wraia ta gouria pou eftia3es!!!!exeis polu talento sugxarhthria!!!!iliana

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και δεν παρεξηγήθηκα Ηλιάνα! Απλά έκανα μια επισήμανση με το σχόλιό μου... Ίσα ίσα που χάρηκα με τα πολύ καλά σου λόγια!! Και πάλι σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΜΑς ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά να έχουμε αγαπητή μου Πιτσίνα! Με υγεία πάνω απ΄όλα και όλα τα υπόλοιπα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.