Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Το πρώτο μου βραβειάκι!

Ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα πάρα πολύ όταν η φίλη του blog μου Χριστιάννα Γιαριτζόγλου και το γλυκό μπλογκοσπιτάκι της pineliesstoprosopo.blogspot.com  μου πρόσφερε το πρώτο για το ιστολόγιό μου βραβείο! Ένα βραβείο δημιουργικού Blog!


Και λέω ότι ξαφνιάστηκα, διότι δεν περίμενα ποτέ αυτή μου η προσπάθεια να βρει την ανταπόκριση από έχει εδώ και 10 μήνες περίπου... πόσο μάλλον να πάρει και ένα βραβείο!
Δημιούργησα αυτό το blog έχοντας ως στόχο να μοιραστώ με όσους απασχολούνται με παιδιά προσχολικής ηλικίας και όχι μόνο, τις ιδέες και προτάσεις μου για εκπαιδευτικό υλικό, κατασκευές και ότι άλλο αφορά στον τομέα της εκπαίδευσης... Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στον χώρο αυτό, αλλά η αγάπη μου για την επιστήμη που σπούδασα με ωθεί καθημερινά στο να ενημερώνομαι σχετικά, να δημιουργώ εκπαιδευτικό υλικό που μπορεί να εφαρμοστεί στην εκπαιδευτική διαδικασία και γενικότερα να "ψάχνομαι" και να μην μένω αδρανής. Άλλωστε έχω δώσει και μια υπόσχεση στον εαυτό μου, ότι όσο περνά από το χέρι μου θα προσπαθώ για το καλύτερο δυνατό για αυτή μου την αγάπη, που μεταφράζεται σε αγάπη για τα παιδιά!
Με την ευκαιρία αυτή, ευχαριστώ όλους όσους είναι πιστοί αναγνώστες του μπλογκόσπιτού μου και θέλουν να ενημερώνονται για ότι νέο δημοσιεύεται σε αυτό,  όσους  "πέρασαν" έστω και για λίγο και όσους άφησαν κάποιο σχόλιο!

Και φυσικά ευχαριστώ θερμά την φίλη Χριστιάννα Γιαριτζόγλου για το δωράκι της! 


Πρέπει να απαντήσω και στις 10 εξής ερωτήσεις:


1.Name your favourite song: Πανσέληνος!
2.Name your favourite desert: Τούρτα σοκολατίνα!
3.What ticks me off: Η υποκρισία!
4.When i'm upset: Δεν μιλώ σε κανέναν...
5.What's your favourite pet: Τα μικρά σκυλάκια!
6.Black or white: Βlack!
7.Biggest fear: Ο θάνατος...
8.Everyday attitude: Κάθε εμπόδιο για καλό!
9.What is perfection: Να βρίσκομαι με ανθρώπους που με αγαπούν και με νοιάζονται!
10.Guilty pleasure: Να τρώω πολλά γλυκά...γιατί είμαι γλυκατζού, τί να κάνουμε!




 Και να μοιραστώ 7 τυχαίες σκέψεις.


1. Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα διοριστώ σε κάποιο νηπιαγωγείο, όπου κι αν βρίσκεται αυτό!
2. Είμαι τρομερά υπομονετικός άνθρωπος αλλά εάν κάποιος υπερβεί τα όριά μου, τότε καλύτερα να μην βρίσκεται γύρω μου...
3. Θέλω να κάνω οικογένεια και με τα παιδιά μου να τρώμε πρωινό χαρούμενα όπως στη διαφήμιση της fast soft!
4. Θέλω να αποκτήσω περισσότερη τόλμη όσον αφορά την οδήγηση, γιατί αν και πήρα το δίπλωμα πριν 6,5 χρόνια, έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο της οικογένειας το πολύ 20 φορές!
5. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που χάρη στην επιστήμη που σπούδασα έχω την ευκαιρία να ζω μοναδικές στιγμές με τα παιδιά!
6. Ηρεμώ (όσο κι αν φαίνεται περίεργο)...ακούγωντας παιδικά τραγούδια στον υπολογιστή μου...
7. Το χαμόγελο είναι πηγή ζωής και φροντίζω να το μοιράζομαι απλόχερα με όσους βρίσκονται γύρω μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.