Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΧΩΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ!

Τα εορταστικά χωνάκια αποτελούν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για τους μικρούς μας μαθητές και ακόμη περισσότερο οι μικρές λιχουδιές που περιέχονται σε αυτά! Με την ανάρτησή μου αυτή θέλω να σας παρουσιάσω μια σειρά από εορταστικά χωνάκια με αποκριάτικο θέμα διακόσμησης, τα οποία μπορείτε να προσφέρετε απλώχερα στα ζουζούνια σας και να είστε σίγουροι πως θα ξετρελαθούν! Απαιτούν να αφιερώσετε κάποιο σημαντικό χρόνο, για όσους λοιπόν προετοιμάζεστε από τώρα...Ιδού!

Υπάρχουν δυο βασικά πατρόν για τα χωνάκια, επιλέγετε αυτό που σας αρέσει περισσότερο και πάνω του προσθέτετε τα διακοσμητικά στοιχεία...


***********

**********


*********


**********




ΠΗΓΕΣ:
Ξενόγλωσσο βιβλίο κατασκευών "Topp-Erste Klasse: Schultuten! - Martina Schroder / Marion Vogel"
Ξενόγλωσσο βιβλίο κατασκευών "Topp-Die Schule geht los! - Gudrun Schmitt"


3 σχόλια:

  1. Μπράβο πολύ ωραία κατασκευή !!! Ευχαριστούμε που τη μοιραστήκατε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ ομορφα για διακοσμηση ταξης εχω κανει απο παλια 3-4 ,,και τα στολιζω παντα ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα φύλλα εργασίας σου είναι πολύ χρήσιμα για μια ακόμη φορα! Παρακολουθώ το blog σου και είναι από τα αγαπημένα μου! Μου αρέσουν πολύ οι δραστηριότητές σου! Σε έχω προσθέσει και στο δικό μου blog, αν θέλεις δες το. Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!
    Αποκριατικες Στολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.