Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

Παιχνιδάκι από το μπλογκοσπιτάκι της φίλης Μάρως!

Η φίλη του blog μου Μάρω και δημιουργός του γλυκού μπλογκόσπιτου http://maros-kindergarten.blogspot.com με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι που λέγεται Tag tag!

Σύμφωνα με τους κανόνες του, πρέπει να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις της, να φτιάξω 11 νέες ερωτήσεις, να κάνω tag tag σε 11 νέες φίλες και να πάω στα μπλογκ τους να τις ενημερώσω ότι τις έκανα tag tag! 


 Οι ερωτήσεις της http://maros-kindergarten.blogspot.com που θα απαντήσω είναι:
  1. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις; Θα ήθελα πολύ να πάω κάποια στιγμή στην Κωνσταντινούπολη!
  2.  Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου; Επαγγελματική φιλοδοξία είναι να καταφέρεις να κάνεις αυτό που αγαπάς πολύ (πράγμα σπάνιο στις μέρες μας...), το να βρίσκομαι μέχρι να συνταξιοδοτηθώ (αν ποτέ συμβεί αυτό) σε τάξη νηπιαγωγείου περιτριγυρισμένη από γλυκές φατσούλες! 
  3.  Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια; Όπου να ναι, αρκεί να είμαι πρώτα απ΄όλα υγιής και να χω την δουλειά μου! 
  4.  Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό; Δύσκολη ερώτηση... Παλαιότερα έλεγα ναι! Τώρα πλέον που έχουν δυσκολέψει τα πράγματα... ένα τέτοιο εγχείρημα το βρίσκω επίσης πολύ δύσκολο... 
  5.  Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;  "Η ζωή σε δυο πράξεις". 
  6.  Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα - παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά; Ό,τι σχετίζεται με το κουκλοθέατρο! 
  7.  Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου; Στη Ρόδο! 
  8.  Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ; Δεν ασχολούμαι με τα αθλήματα... παρ΄όλα αυτά μου αρέσουν πολύ οι βόλτες με το ποδήλατό μου! 
  9.  Πιστεύεις στην τύχη ή στην μοίρα; Η απάντηση βρίσκεται κάπου στη μέση. Θεωρώ πως απο τη στιγμή που γεννιόμαστε προκαθορίζεται η πορεία της ζωής μας (η μοίρα μας), από τη μεριά μας όμως έχουμε την δυνατότητα να δημιουργούμε τις συνθήκες που θα μας επιτρέψουν να επιτύχουμε τον έναν ή τον άλλο στόχο μας και φυσικά όταν μας παρουσιάζεται μια "ευκαιρία", καλούμαστε να κρίνουμε εάν θέλουμε να την αξιοποιήσουμε ή όχι... 
  10.  Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα; Να σπουδάσω αυτό που πάντα ήθελα! 
  11.  Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις; Σίγουρα ένα επάγγελμα που θα είναι δημιουργικό και πολύ πολύ ευχάριστο, ένα επάγγελμα που θα μου δίνει την ευκαιρία να συναναστρέφομαι με παιδιά!

Μάρω μου το καταχάρηκα το παιχνιδάκι σου και σύντομα θα δημιουργήσω τις δικές μου ερωτήσεις για 11 φίλες! Σ΄ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες μαζί μου!


1 σχόλιο:

  1. Μαρία μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το παιχνίδι! Κι εγώ το διασκέδασα πολύ, είναι σαν τα λευκώματα που είχαμε παλιά σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.