Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΤΡΙΠΛΗ ΧΑΡΑ...ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!

Ο νέος μήνας και η Άνοιξη απ΄ότι φαίνεται μου μπήκαν "με το δεξί" !!! Και γίνεται την χαρά μου να μην την μοιραστώ, όταν μάλιστα είναι τριπλή;;;;;;;; Τρεις εξαιρετικές συναδέλφισσες, η Σουλτάνα Μάνεση , η Ανθή Ζήση και η  Μίκα Παντελέων , χάρισαν στο μπλογκοσπιτάκι μου αυτό το βραβείο!!!!



Από τα βάθη της καρδιάς μου, ένα μεγάλο...


και τις τρεις σας !!!! 

Είναι μεγάλη μου τιμή να επιβραβεύουν τη δουλειά μου έμπειρες συναδέλφισσες!!! Εύχομαι να συνεχίσετε με το ίδιο μεράκι και ζήλο το δημιουργικό σας έργο, καθώς είστε πολύτιμες βοηθοί για όλες εμάς τις νέες νηπιαγωγούς!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Και επειδή οφείλω να ακολουθήσω τους κανόνες της βράβευσης, θα μοιραστώ μαζί σας 11 στιγμές τις μέχρι τώρα πορείας μου και στοιχεία της προσωπικότητάς μου! Ξεκινάμε λοιπόν...
  1. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην όμορφη Κατερίνη, πρωτεύουσα του ν. Πιερίας!
  2. Όταν ήμουν μικρή, οι δικοί μου έλεγαν ότι θα γίνω δικηγόρος επειδή μιλούσα πολύ! Ευτυχώς που "έπεσαν έξω" στις προβλέψεις τους, κατά το ήμισυ βέβαια!! Γιατί και ως νηπιαγωγός μιλάω πολύ... αλλά έχω μάθει να ακούω ακόμη περισσότερα από τα παιδιά!!!
  3. Έδωσα 2 φορές πανελλήνιες εξετάσεις για να καταφέρω να εισαχθώ στη σχολή που τόσο λάτρευα και λατρεύω!!! Και τώρα μη μου μιλάτε για εξετάσεις!!! Δεν θέλω να ακούω!!!
  4. Είμαι τρομερά υπομονετικός άνθρωπος, σε σημείο που "σκάω γάιδαρο" που λένε, αλλά εάν εκραγώ, καλό θα είναι να μην υπάρχει κανείς γύρω μου!
  5. Θέλω να καταφέρω να κάνω πολλά ταξίδια, κυρίως στο εξωτερικό.  
  6. Θα μπορούσα να ζήσω μόνο με ΓΛΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
  7.  Χαίρομαι να συναναστρέφομαι με χαμογελαστούς ανθρώπους, γεμάτους αισιοδοξία! Κάποιος που με κοιτάει με μισό μάτι, καλύτερα να μη τον βλέπω...
  8. Πριν από περίπου 3 χρόνια, σε μια περίοδο όπου είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο και ήθελα να διατηρήσω μια επαφή με τη δουλειά μου, σκέφτηκα να φτιάξω το μπλογκοσπιτάκι μου, για να μοιράζομαι με συναδέλφους και όχι μόνο, τις ιδέες μου και ό,τι διάβασα, ό,τι άκουσα για την προσχολική εκπαίδευση. Σήμερα, 3 χρόνια μετά, σκέφτομαι πως εκείνη ήταν μία από τι σωστότερες αποφάσεις μου, καθώς χάρη στο μπλογκοσπιτάκι μου γνώρισα εξαιρετικές συναδέλφισσες και το υπέροχο έργο τους!!! 
  9. Αν μου έλεγαν ότι έχω την ευκαιρία να ξανασπουδάσω και να επιλέξω κάποιον άλλο τομέα σπουδών, εγώ πάλι νηπιαγωγός θα επέλεγα! Γιατί μπορεί η κατάσταση να είναι δυσοίωνη, για εμάς τουλάχιστον που δεν είμαστε διορισμένες, αλλά το να γίνεσαι παιδί με τα παιδιά, δεν στο προσφέρει κανένα άλλο επάγγελμα!
  10. Λατρεύω τις ώρες που είμαι στον παιδικό σταθμό με τα παιδιά!!! Είναι σκέτη ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!!!!!! Και πώς να μην είναι, όταν περνάω 8 ώρες βλέποντας χαμογελαστά παιδικά πρόσωπα, ακούγωντας ανέμελα γέλια και στο τέλος της ημέρας τα παιδιά φεύγοντας να σου λένε "Κυρία θα έρθω και αύριο!". 
  11. Εύχομαι να έχω πάντα δουλειά, γιατί και θα γίνομαι παιδί μέσα από τα παιδιά αλλά θα κάνω και την ψυχοθεραπεία μου!!

Αυτά λοιπόν από εμένα! Τώρα είναι η σειρά μου να απονείμω κι εγώ αυτό το βραβείο σε 11 μόνο blogs... Δύσκολη η επιλογή! Διότι από το blogroll του ιστολογίου μου φαίνεται ότι οι εκπαιιδευτικοί, τη δουλειά των οποίων εκτιμώ πολύ, είναι πολλοί περισσότεροι!!! Ως πιστή ακόλουθος των κανόνων, θα απονείμω το βραβείο...
  1. Στο ΠΕΡΙ...ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ της Μαρίνας
  2. Στο fun-tastic 14 της Δέσποινας
  3. Στο  http://pitsinacrafts.blogspot.gr/ της Ελένης
  4. Στο http://elenimamanou.blogspot.gr/  της Ελένης
  5. Στο  Astropeleki  της Ευδοκίας
  6. Στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ της Εύας
  7. Στην PAREOYLA
  8. Στο 10ο Νηπιαγωγείο Θήβας της Κυριακής
  9. Στο http://mariamostaki.blogspot.gr/ της Μαίρης
  10. Στο 5ο Νηπιαγωγείο Σερρών
  11. Στο ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ...ΔΡΑΣΗ της Δανάης

Τώρα είναι η δική σας σειρά να απονείμετε αυτό το βραβείο σε 11 blogs που ξεχωρίζετε και φυσικά να μοιραστείτε μαζί μας 11 πτυχές του εαυτού σας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ τόσο πολύ Μαράκι μου!!!! Και συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου. Σίγουρα σου αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου σε ευχαριστώ και γω πολύ για το βραβείο!!! Χαίρομαι πολύ που επιτέλους υπάρχουν τόσες αξιόλογες συναδέλφισσες που μοιράζονται τις ιδέες τους!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου αν και με χρονοκαθυστέρηση μεγάαααλη θέλω να σε ευχαριστήσω για τη τιμή που μου έκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.