Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Καλό Καλοκαίρι Φίλοι μου!!!

Καλημέρα φίλοι μου! Μετά από τόσο καιρό απουσίας, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, είμαι και πάλι εδώ! Ναι, πάει αρκετός καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση... Το γεμάτο μου πρόγραμμα, δεν μου επέτρεπε να αφιερώσω αρκετό χρόνο στη δημιουργία νέου υλικού και δημοσιέυσή του σε εσάς...
Παρ΄ όλα αυτά και ενώ εγώ δεν ανανέωνα το περιεχόμενο του ιστολογίου μου, εσείς συνεχίσατε να επισκέπτεστε "το σπίτι μου"!!! Συνεχίσατε να σχολιάζετε διάφορα post μου, ενώ μου απονείματε αρκετά βραβεία, ως ένδειξη αναγνώρισης της προσπάθειάς μου!! Σας υπερευχαριστώ για την μεγάλη τιμή που μου κάνατε, αλλά παράλληλα σας ζητώ συγγνώμη διότι δεν ήμουν εδώ για να τα παραλάβω έγκαιρα και να σας ευχαριστήσω για αυτά....Επίσης ζητώ συγγνώμη από όλους εσάς που μου εκφράσατε την ανησυχία σας για την απουσία μου αυτή...λυπάμαι πολύ για αυτό...
Τώρα πια...είμαι εδώ! Επιστρέφω λοιπόν "στο σπίτι μου"!!! Οι περισσότεροι από εσάς ξεκουράζεστε, ύστερα από μια γεμάτη σχολική χρονιά!  Σας εύχομαι λοιπόν καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, καλή ξεκούραση, ενώ σε όσους συνεχίζουν να εργάζονται, καλή δύναμη για το διάστημα που έμεινε!! Θα είμαι εδώ σύντομα με νέες αναρτήσεις! Καλή συνέχεια φίλοι μου!!!!


4 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι Μαρία μου. Να είσαι καλά και να ξεκουραστείς. Φιλικά. Τάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και με την επιστροφή σου Μαρία ..... ένα βραβειάκι θα σε περιμένει ..
    Πόσα πολλά πράγματα μπορεί να βρει κανείς σε αυτή τη χώρα !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.