Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Βραβεύουμε...αναρτήσεις!!!

Με μεγάλη μου χαρά,  πριν λίγες μέρες παρέλαβα ένα νέο βραβείο για το ιστολόγιο μου! Αυτή τη φορά ήταν από τη Γαλήνη, μια  δασκάλα πολύ πολύ δημιουργική, η οποία μοιράζεται απλόχερα τη δουλειά της με τους συναδέλφους της μέσω του blog της "Ιδέες για δασκάλους"

http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2013/11/vraveia.html


Το blog της Γαλήνης το γνώρισα σχετικά πρόσφατα και από τη πρώτη στιγμή με ενθουσίασε, όπως φαντάζομαι και όλους εσάς που παρακολουθείτε τη δουλειά της! Για τον λόγο αυτό, λίγες μέρες πριν, της χάρισα ένα βραβείο ώς ένδειξη υποστήριξης του έργου της, η οποία από τη μεριά της για να με ευχαριστήσει, μου χάρισε ένα δικό της βραβείο! Ένα βραβείο που δημιούργησε η ίδια και αποφάσισε με αυτό να βραβεύσει αναρτήσεις συναδέλφων, τις οποίες ξεχώρισε! 

Η Γαλήνη λοιπόν ξεχώρισε και βράβευσε την ανάρτησή μου η οποία αφορά στις καρτέλες για τα δικαιώματα των παιδιών!

Γαλήνη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!! Με τιμά ιδιαίτερα αυτή σου η πρωτοβουλία και κυρίως που ξεχώρισες μια μου ανάρτηση και την βράβευσες! Ελπίζω το σχετικό υλικό να το βρήκες βοηθητικό! Σε ευχαριστώ πολύ!

Επειδή με ενθουσίασε αυτή η πρωτοβουλία της Γαλήνης, αποφάσισα να ακολουθήσω τους δικούς της "κανόνες"! 

Για τον λόγο αυτό, δημιούργησα κι εγώ το δικό μου βραβείο, το οποίο σύντομα θα βρίσκεται στα "χέρια"   5 ιστολογίων!




Το χαρίζω, λοιπόν, με μεγάλη μου χαρά και αγάπη...


 ...στην Αριάδνη για τις υπερπαραγωγή ομαδικές εργασίες για την 28η Οκτωβρίου!
...στη Φαίη για τις εργασίες τους για τη σπορά και το υπερπαραγωγή χωράφι τους!
...στην Ντίνα για το ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦθινόπωρο!


Κορίτσια εύχομαι να ακολουθήσετε του "κανόνες" της βράβευσης! Να δημιουργήσετε όπως μπορείτε το δικό σας βραβείο και να το χαρίσετε βραβεύοντας αναρτήσεις που ξεχωρίσατε!! Μην το  ξεχνάτε!! Καλές βραβεύσεις!!!


8 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ! ΜΕΓΕΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που μου το έδωσες κι εμένα! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανάρτηση με τα φύλλα!
    Από τις άλλες που έβαλες μόνο την τελευτάι δεν έχω δει και πάω να την δω!
    Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάρω μου! Το άξιζες και με το παραπάνω!!!! Συνέχισε...δημιουργικά!!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Δύναμη και δημιουργικότητα για τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπροστά στα τόσα που απλόχερα μας προσφέρεις Τάνια, το βραβείο μου δεν είναι τίποτα! Είναι μόνο ένα ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σου!!

      Διαγραφή
  4. Mαράκιιιιιιιιι τι ανέλπιστο δώρο ήταν αυτο;;;;;Δεν έχω λόγια....έχω τρελλαθεί από τη χαρά μου...Σευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το βραβείο είναι πάαααααρα πολύ σημαντικό για μένα να με βάλεις δίπλα στις βετεράνους του είδους (βετεράνοι όχι στα χρόνια έτσι;;;;) συγχαρητήρια για το βραβείο σου καιο σ ευχαριστώ άλλη μια φορά για την τιμή που μου έκανες.......καλή συνέχεια.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα, αν και είσαι λίγο καιρό στην μπλογκογειτονιά μας, να ξέρεις πως μας έχεις εντυπωσιάσει όλους με την υπέροχη δουλειά σου!! Καλή συνέχεια και σε εσένα!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.