Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Νέα τριπλή χαρά για το μπλογκοσπιτάκι μου!

Νέα τριπλή χαρά για το μπλογκοσπιτάκι μου! 

Τρεις  φίλες του blog μου και συναδέλφισσες, η  Αρετή http://aretiboboti.blogspot.gr , η Ντίνα  http://tanipiataxidevoun.blogspot.gr/     και η Ανθή  http://dreamkindergarten.blogspot.gr  μου προσέφεραν απλόχερα το ακόλουθο βραβείο!




Αρετή, Ντίνα και Ανθή,  σας ευχαριστώ θερμά για αυτή σας την κίνηση... με τιμάτε ιδιαίτερα!!!
Από την πλευρά μου σας εύχομαι καλή, μα προπάντων δημιουργική συνέχεια στο έργο σας!!!

Η παραλαβή του βραβείου συνοδεύεται και από 3 κανόνες, τους οποίους πρέπει να ακολουθήσω πιστά!

Κανόνες
1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.


Ερωτήσεις

1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου?

"Ταξίδι στη Χώρα...των Παιδιών!"... τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και όχι μόνο,  είναι "κάτοικοι" του δικού τους κόσμου, της δικής τους χώρας...  μια χώρας που κυρίως την χαρακτηρίζει η φαντασία και η δημιουργικότητα! Στον κόσμο τους δρουν, εξερευνούν και δημιουργούν, μέσα από δράσεις ειδικά σχεδιασμένες για την ηλικία τους και σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους,  από τις παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας... Ως νηπιαγωγός, μέσω του ιστολογίου μου θέλησα να μοιραστώ με συναδέλφους και γονείς τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου, τις προτάσεις μου και τις ιδέες μου για την δημιουργική απασχόληση των παιδιών, να παρουσιάσω δράσεις-"τρόπους" με τους οποίους μπορούμε να εμβαθύνουμε και να "μπούμε" στον κόσμο τους!

 
2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;

 Αν δεν ήμουν άνθρωπος, θα ήθελα να ήμουν πουλί! Λατρεύω την ελευθερία!
 

3. Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι; 

Νομίζω πως αυτό που με χαρακτηρίζει είναι η μεγάλη μου υπομονή!

 
4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις; 

Η διάθεσή μου να μοιράζομαι τα όσα έχω ακούσει, δει, διαβάσει! Η γνώση υπάρχει για να διαχέεται! Η χαρά της δημιουργίας είναι τόσο μεγάλη που είναι κρίμα να την κρατάμε για τον εαυτό μας και να μην την μοιραζόμαστε!  

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή'; 




Η ζωή είναι στιγμές και οι στιγμές είναι εκείνες που μένουν, όταν μάθουμε να τις δίνουμε απλόχερα σε ανθρώπους που το αξίζουν.  Ένα φιλικό άγγιγμα, μια καλή κουβέντα, μια αγκαλιά, ένα μήνυμα αγάπης και υποστήριξης σε δύσκολες ώρες! Η ζωή είναι στιγμές και είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι τίποτε δεν μένει τελικά στη ζωή παρά μόνο τα ειλικρινή, βαθιά, ανόθευτα και πραγματικά συναισθήματα γι΄ αυτούς που μας αγαπούν και αγαπάμε.


 6.Αγαπημένη λέξη

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Το Βραβείο το στέλνω στα παρακάτω αγαπημένα Blog που προσφέρουν απλόχερα τις γνώσεις και τις ιδέες του στην εκπαίδευση!!!!!!!




9 σχόλια:

  1. Μερσί, μερσί και πάλι μερσί!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαράκι!!!!!Σου άξιζε το βραβειάκι για τη βοήθεια που απλόχερα μας προσφέρεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου με τιμάει πολύ το βραβείο σου. σε ευχαριστώ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωωωωω.....ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ Η ΤΙΜΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΑΞΙΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ!!!! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία σε ευχαριστώ από καρδιάς!!! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και κέφι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια το βραβείο το αξίζετε και με το παραπάνω!!! Αν μπορούσα να δίνω στην καθεμία σας και από ένα βραβείο κάθε μέρα, να είστε σίγουρες πως θα σας το έδινα απλόχερα!!!!! Αν και θεωρώ πως εσείς οι ίδιες αποτελείτε από μόνες σας "βραβεία" για τους μαθητές σας, καθ΄ότι καθε μέρα μαθαίνουν και κάτι καινούργιο από εσάς!!! Αυτό είναι που μετράει τελικά!! Καλή και προπάντων δημιουργική συνέχεια σας εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.