Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Ένα unpaixtable βραβείο...διαφορετικό από τα άλλα!

Ένα νέο βραβείο με περίμενε αυτή τη φορά για το μπλογκοσπιτάκι μου! Ένα unpaixtable blogger award , χαρισμένο από μια νέα φίλη του ιστολογίου μου, τη Γιώτα, η οποία συγχρόνως είναι δημιουργός του http://otanexoesena.blogspot.gr/
Σε ευχαριστώ θερμά αγαπητή φίλη! Χαίρομαι πολύ για αυτή μας την συνάντηση! Και φυσικά ανταποδίδω με θερμές ευχές για καλή συνέχεια στην δική σου προσπάθεια!


http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award



Το "Unpaixtable Blogger Award" δημιουργήθηκε από το all4blogs και οι κανόνες είναι οι εξής:

Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό του.
Επ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις...
Οι έξι ερωτήσεις είναι όλες ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε συνδέσμους προς τα ιστολόγιά τους.
Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο... unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις!
Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το all4blogs διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.


1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Ονομάζομαι Μαρία 
, γεννήθηκα, μεγάλωσα και διαμένω στην πόλη της Κατερίνης, είμαι Τοξότης και τα τελευταία 2,5 χρόνια γράφω στο προσωπικό μου Blog!


 2. Ποιο είναι το moto του blog σου? "Ταξίδι στη Χώρα...των Παιδιών!" - Μια χώρα ανέμελη μα προπάντων δημιουργική!


3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί?
  Δεν νομίζω ότι παίζει σημαντικό ρόλο το πιο παιχνίδι θα ήταν... Το σημαντικότερο είναι ότι θα ήταν ομαδικό! Εάν είναι να "παίζεις μπάλα" μόνος σου...μην παίζεις καθόλου! Μέσω της ομαδικότητας, της αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, το παιχνίδι γίνεται συναρπαστικό!


 4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα...
Ε, όχι και διάσημη.... δεν μου ταιριάζουν αυτοί οι "τίτλοι"....



 5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.  
 http://xwrapaidiwn.blogspot.gr/2012/05/15.html



6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί?
Η κάθε κατηγορία ιστολογίων για να υπάρχει, προφανώς υπάρχει για κάποιο λόγο! Ο καθένας μας επιλέγει πιο θέλει να ακολουθήσει.... Γιατί όπως λέει και η λαϊκή μας ρήση.... Χίλιοι καλοί χωράνε...στην blog-όσφαιρα!


7. Και η ερώτηση της Γιώτας είναι:
"Πως αποφασίσατε να ξεκινήσετε το blogging;  Ποιος σας παρακίνησε;"

  Αποφάσισα να ασχοληθώ με το blogging σε μια περίοδο της ζωής μου όπου είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο και σκεφτόμουν τρόπους να τον αξιοποιήσω δημιουργικά! Με "παρακίνησε" λοιπόν η διάθεσή μου να μοιραστώ με συναδέλφους και όχι μόνο, τις προτάσεις μου, τις ιδέες μου για την "ενίσχυση" την εκπαιδευτικής διαδικασίας στην προσχολική εκπαίδευση...Να μοιραστώ εικόνες που είδα, ιστορίες που άκουσα, εργασίες που διάβασα... 



 Με μεγάλη μου χαρά θα απονείμω το πιο unpaixtable blogger award στα ακόλουθα ιστολόγια...




Η δική μου ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσουν όσοι λάβουν το βραβείο, είναι:
"Ενημερώνεστε πως έχετε την ευκαιρία να συντάξετε μια τελευταία και μοναδική ανάρτηση στο blog σας, χωρίς την δυνατότητα δημιουργίας νέου blog...Ποιο θα ήταν το περιεχόμενό της, η θεματική της? "


 Θα περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας κορίτσια!!!

4 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια στα blogs για τα βραβεια τους,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν κοριτσακι μου! Πιο ευκολη ερώτηση δεν μπορουσες να βαλεις! Σ' ευχαριστώ Μαρία μου για το βραβείο! Τιμή μου η προτίμησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!Χαίρομαι που είναι από σένα γιατί πραγματικά με έχεις βοηθήσει πολύ στη δουλειά μου με το εξαιρετικό υλικό που μας προσφέρεις απλόχερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.